دوره آموزشی Helps Desk
این دوره جهت دستیابی به اهداف زیر است:

  • جذب مشتری جدید
  • به نتیجه رسیدن درخواست کاربران فعلی
  •  ارائه راهنمایی مناسب طی تماس ، چت و تیکت به کاربر
  • در نهایت در صورت وجود هر گونه ابهام و اطلاع نداشتن از روال، یک تیکت از سمت مشتری با ذکر کامل درخواست ایشان و دریافت شماره تماس ایجاد خواهد شد و به دپارتمان مربوطه ارجاع داده میشود. با این روال در هر ساعتی از شبانه روز می توانیم درخواست مشتری را پیگیری کنیم.
  • در هر گونه تماس در خصوص ثبت دامنه، خرید هاست، خرید گواهی نامه SSL خدمات ادز در ساعات غیراداری( بعد از ساعت 17 الی ساعت 8:30 صبح روز بعد و تعطیلات رسمی ) لطفا مشتری را جهت خرید مناسب و ثبت سفارش راهنمایی فرمایید. نکات مربوط به ثبت سفارش مناسب در جلسه “امور مرتبط با میزبانی- Help Desk” درج شده است و لطفا توجه فرمایید هرگونه درخواست کاربر در خصوص نحوه ثبت سفارش و کسب راهنمایی در خصوص خرید هاست و دامنه باید به طور کامل صورت بگیرد.
  • لینک ثبت نام در پرتال ایران هاست همواره به مشتریان ارائه شود تا ابتدا ثبت نام کنند و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.  ثبت نام

برنامه درسی دوره

امور دامنه
امور دامنه- Help Desk 00:00:00
To-do list
رکوردهای To-do list و فعال سازی مهم- Help Desk 00:00:00
امور میزبانی
امور مرتبط با میزبانی- Help Desk 00:00:00
انواع نمایندگی ها
افیلیت- همکاری در فروش 3 روز
نمایندگی اعتباری 00:00:00
نمایندگی حجمی 00:00:00
نحوه انتقال تیکت
انتقال تیکت ها- Help Desk 00:00:00
آزمون
Help Desk 2 روز, 2 ساعت
پیگیری امور مشتریان در ساعات غیر اداری 00:00:00

Course Reviews

نامعلوم

ratings
  • 5 stars0
  • 4 stars0
  • 3 stars0
  • 2 stars0
  • 1 stars0

No Reviews found for this course.

43 دانشجو ثبت نام کرد

آخرین دیدگاه‌ها

بایگانی‌ها

دسته‌ها

درباره وب سایت

این وب سایت با هدف آموزش کارکنان ایران هاست ایجاد شده است.

ایران هاست - IranHost
83305 - 021
info@iranhost.com

افراد آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست
top
تمام حقوق مادی و معنوی وب سایت و محتوای آن برای ایران هاست محفوظ است.
رفتن به نوار ابزار