دوره آموزشی Helps Desk
این دوره جهت دستیابی به اهداف زیر است:
- جذب مشتری جدید
- به نتیجه رسیدن درخواست کاربران فعلی
- ارائه راهنمایی مناسب طی تماس ، چت و تیکت به کاربر
- در نهایت در صورت وجود هر گونه ابهام و اطلاع نداشتن از روال، یک تیکت از سمت مشتری با ذکر کامل درخواست ایشان و دریافت شماره تماس ایجاد خواهد شد و به دپارتمان مربوطه ارجاع داده میشود. با این روال در هر ساعتی از شبانه روز می توانیم درخواست مشتری را پیگیری کنیم.
- در هر گونه تماس در خصوص ثبت دامنه، خرید هاست، خرید گواهی نامه SSL خدمات ادز در ساعات غیراداری( بعد از ساعت 17 الی ساعت 8:30 صبح روز بعد و تعطیلات رسمی ) لطفا مشتری را جهت خرید مناسب و ثبت سفارش راهنمایی فرمایید. نکات مربوط به ثبت سفارش مناسب در جلسه “امور مرتبط با میزبانی- Help Desk” درج شده است و لطفا توجه فرمایید هرگونه درخواست کاربر در خصوص نحوه ثبت سفارش و کسب راهنمایی در خصوص خرید هاست و دامنه باید به طور کامل صورت بگیرد.
- لینک ثبت نام در پرتال ایران هاست همواره به مشتریان ارائه شود تا ابتدا ثبت نام کنند و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند. ثبت نام
برنامه درسی دوره
امور دامنه | |||
امور دامنه- Help Desk | 00:00:00 | ||
To-do list | |||
رکوردهای To-do list و فعال سازی مهم- Help Desk | 00:00:00 | ||
امور میزبانی | |||
امور مرتبط با میزبانی- Help Desk | 00:00:00 | ||
انواع نمایندگی ها | |||
افیلیت- همکاری در فروش | 3 روز | ||
نمایندگی اعتباری | 00:00:00 | ||
نمایندگی حجمی | 00:00:00 | ||
نحوه انتقال تیکت | |||
انتقال تیکت ها- Help Desk | 00:00:00 | ||
آزمون | |||
Help Desk | 2 روز, 2 ساعت | ||
پیگیری امور مشتریان در ساعات غیر اداری | 00:00:00 |
Course Reviews
No Reviews found for this course.
43 دانشجو ثبت نام کرد